poniedziałek, 27 maja 2013

ROZDZIAŁ 13 CZĘŚĆ 1



Braco

- Przepraszam – wydukałem – Nie zauważyłem cię
- Nic się nie stało , każdemu może się zdarzyć
Była przepiękna , miała duże brązowe oczy i ciemnobrązowe włosy sięgające do połowy pleców . Jednym słowem była BOSKA !! Ubraną miała niebieską koszulę w granatowe groszki i czarną spódnicę . Zakochałem się w niej od razu jak ją zobaczyłem.
- Tak w ogóle , to jestem Braco
- Ładne imię, ja mam na imię Victoria . Nie wiesz czasami którędy dojdę do studio 21 ?
Zacząłem tłumaczyć jej jak tam trafić , szkoda że tylko w moim ojczystym języku. O dziwo zrozumiała , okazało się że pochodzi z tego samego kraju co ja .
- Dzięki Braco ,ja już lecę . Mam nadzieje ze się jeszcze spotkamy.
- Victoria czekaj ! może cię odprowadzę ?
- Jasne tylko musimy się trochę pośpieszyć bo dzisiaj mam umówione przesłuchanie .
- Ile już tutaj jesteś. Nigdy cię tu nie widziałem.
- Jestem tu dopiero kilka dnia , a nie widziałeś mnie pewnie dlatego że cały czas od mojego przyjazdu spędziłam na wypakowywaniu się.
Nie wiem czemu ale się zaśmiałem , nie wiem dlaczego przecież nie powiedziała nic śmiesznego , jak ta miłość działa na ludzi ?!


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

przepraszam że krótki , martusia  714 dzięki za pomoc jesteś boska . tu macie adres na który możecie wysyłać swoje zdjęcia , bo chcę stworzyć kilka nowych postaci  nitusia1234123@gmail.com

1 komentarz: