piątek, 31 maja 2013

Cały rozdział 13



Braco

- Przepraszam – wydukałem – Nie zauważyłem cię
- Nic się nie stało , każdemu może się zdarzyć
Była przepiękna , miała duże brązowe oczy i ciemnobrązowe włosy sięgające do połowy pleców . Jednym słowem była BOSKA !! Ubraną miała niebieską koszulę w granatowe groszki i czarną spódnicę . Zakochałem się w niej od razu jak ją zobaczyłem.
- Tak w ogóle , to jestem Braco
- Ładne imię, ja mam na imię Victoria . Nie wiesz czasami którędy dojdę do studio 21 ?
Zacząłem tłumaczyć jej jak tam trafić , szkoda że tylko w moim ojczystym języku. O dziwo zrozumiała , okazało się że pochodzi z tego samego kraju co ja .
- Dzięki Braco ,ja już lecę . Mam nadzieje ze się jeszcze spotkamy.
- Victoria czekaj ! może cię odprowadzę ?
- Jasne tylko musimy się trochę pośpieszyć bo dzisiaj mam umówione przesłuchanie .
- Ile już tutaj jesteś. Nigdy cię tu nie widziałem.
- Jestem tu dopiero kilka dnia , a nie widziałeś mnie pewnie dlatego że cały czas od mojego przyjazdu spędziłam na wypakowywaniu się.
Nie wiem czemu ale się zaśmiałem , nie wiem dlaczego przecież nie powiedziała nic śmiesznego , jak ta miłość działa na ludzi ?!

Violetta

Od jakiś 30 minut staliśmy w miejscu i na przemian albo się całowaliśmy , albo przytulaliśmy . Niestety ktoś musiał nam przerwać , a mianowicie był to mój tata – wysłał mi sms o treści ,, Violetto wracaj szybko do domu . To pilne !! ,,
Zdziwiłam się , ciekawe co jest takie ważne . No trudno muszę wracać . Pokazałam sms Leonowi.
- Coś mi się wydaje że Marcel może mieć coś wspólnego z tym sms-em ! Odprowadzę cię i dowiemy się co się stało – powiedział głosem , który nie znosił sprzeciwu.
Gdy dotarliśmy na miejsce tata czekał na mnie w drzwiach.
- Violu powiedz Leonowi że może już iść .
- Leon idź już , spotkamy się puźniej.- gdy to powiedziałam odszedł niezadowolony.
- Więc co jest takie ważne ??
- Jutro wyjeżdżasz z Marcelem na tygodniową wycieczkę.
- Nigdzie z nim nie pojadę !!
 - Nie masz w tej sprawie już nic do powiedzenia . Jedziesz i tyle !!
- Nienawidzę cię ! – powiedziałam i pobiegłam w stronę resto .
Przed resto spotkałam Marcela .
- Hej , pogadamy ?
- Nie , miałam cię za przyjaciela . A ty taką szopkę odwaliłeś. Pierwsze mnie pocałowałeś i chyba jeszcze nie dotarło do ciebie że kocham Leona!! Teraz jeszcze muszę z tobą gdzieś wyjechać na tydzień . Jesteś podłą świnią!! – krzyczałam i uderzyłam go w twarz. Szkoda tylko że wczoraj w tą samą rękę przecięłam się nożem pomagając Oldze , po chwili rana znowu zaczęła krwawić , a ja gdy to zobaczyłam zaczęłam powoli tracić przytomność .

Marcel

Muszę wezwać pogotowie , kurczę zostawiłem telefon na stole . Resto jest całkiem blisko , zaniosę ją tam i zadzwonię.

Leon

Opowiadałem dziewczynom o tym że jesteśmy znowu razem , gdy do baru wpadł Marcel z Vilu na rękach , była cała we krwi – w swojej własnej krwi!
- Coś ty jej zrobił ??!
- No więc…
- Streszczaj się , musimy wezwać pogotowie .
- No więc , pocałowałem ją a później dowiedziała się o że mamy wyjechać gdzieś na tydzień tylko we dwójkę .
- Jedziecie sami ? O nie , co to to nie , dobra później  się z tobą rozprawię . Karetka przyjechała , ja jadę z nią do szpitala , a ty poinformujesz jej tatę!
Biedna Viola , jadę z nią do szpitala , a ona non stop szepcze
,, Nie mogę nigdzie jechać nigdzie z Marcelem, on może to wykorzystać .,,
Wkurzył mnie ten cały Marcel , przez niego miłość mojego życia jedzie do szpitala.

Marcel

- Panie Herman muszę z panem porozmawiać – wydyszałem wbiegając do jego gabinetu.
- Coś się stało ?
- Tak !
Violetta jedzie z Leonem do szpitala!



<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
teraz kilka słówek ode mnie , mam nadzieję że się podoba . Będę starać dodawać częściej rozdziały , ale wiecie szkoła i jeszcze normalne życie .

1 komentarz:

  1. Hej =) Zaczynam powoli, powoli czytać twojego bloga =) Zacznę od teraz xD Mhm... Te pocąłunki :D Uwielbiam Leona <33 Mój mąż. Ale teraz już sama się pogubiłam czyli Marcel skłamał Leonowi, że o tym pocąłunku itp.? No nic. Nie jestem zbytnio krytyczna xD Czekam z niecierpliwością na nexta no i pozdrawiam Cię :)
    PS: Zapraszam na bloga:http://silapary-zycienastolatkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń