niedziela, 21 kwietnia 2013

ROZDZIAŁ 4

Camila

Wczoraj gadałam z rodzicami i powiedzieli mi że mogę zaprosić znajomych do Paryża na wakacje.W zeszłym tygodniu podczas prób Maxi mnie pocałował i od tego czasu jesteśmy parą .

Violetta

Dzisiaj tata powiedział mi że ślubu z Jade nie będzie udałam smutną ale w głębi duszy skakałam ze szczęścia.
Cały tydzień ćwiczyłam z Braco ciekawe jak nam pójdzie dzisiaj na pokazie.

Cami

Przed lekcjami powiedziałam znajomym o Paryżu byli bardzo zadowoleni ,Leon wydawal się być szczególnie zadowolony.

Leon

Ciekawe czy Viola pojedzie bardzo chciałbym z nią znaleźć się w Paryżu przecież to miasto miłości.Tylko był jeden mały problem nie wiadomo czy jej tata się zgodzi .

Violetta

Pierwsze wystąpili Leon i Ludmiła poszło im bardzo dobrze ja i Braco mieliśmy występować ostatni.
Wszystkim poszło świetnie.

Leon

Szkoda że Viola tańczy z Braco a nie ze mną ale i tak są świetni nie zdziwię się jak wygrają Georgio patrzy na nich cały uśmiechnięty a to mu się BARDZO rzadko zdarza . Miałem rację wygrali byłem szczęśliwy .

Violetta

Wszyscy wyszli z klasy a ja zobaczyłam Leona stojącego do mnie tyłem więc postanowiłam go mile zaskoczyć.Zakradłam się do niego na palcach i szepnęłam do ucha <Cześć ślicznooki>

Leon

Obróciłem się do niej przodem i uśmiechnąłem się.Przytuliłem ja z całych sił i zacząłem całować.



Hej misiaki przepraszam że takie krótkie , będę się starać codziennie dodawać jeden lub dwa rozdziały . mam nadzieję że się podoba ! Jak macie jakieś pomysły na to co może się wydarzyć piszcie !!!!!!!!!!!!



2 komentarze:

  1. Super! Fajnie, że będzie więcej rozdziałów. Wiesz,że fotka jest przerobiona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tak ale mi się spodobała więc dodałam

      Usuń