środa, 24 kwietnia 2013

rozdział7

                                        Rozdział 7

Tomas

Postanowiłem dać sobie spokój z Violettą i dać szansę Francesce.Stałem pod drzwiami do domu Fran , zadzwoniłem na dzwonek , drzwi otworzyła jej mama . Spytałem czy mogła by zawołać Fran , po chwili szliśmy w stronę parku rozmawiając .Powiedziałem jej co do niej czuje pocałowałem ją .

Francesca

Byłam zdziwiona tym co zrobił Tomas, dopiero co mówił że chcę walczyć o Viole nie sądziłam że się tak szybko podda .Z jednej strony to dobrze bo wreszcie dostrzegł to co do mnie czuje.

*** w tym samym czasie w domu Cami***

Camila

Muszę z kimś pogadać postanowiłam zadzwonić do Violi i poprosić ja żeby do mnie wpadła. Opowiedziałam jej wszystko , a ona mi powiedziała że ona wiedziała wcześniej , ale chciała żeby mi Maxi sam to powiedział . Powiedziała że powinnam dać mu jeszcze jedną szansę .Zadzwoniłam do niego i powiedziałam że musimy się spotkać i pogadać.

Maxi

Byłem szczęśliwy że Cami się do mnie odezwała.Już prawie straciłem nadzieję.

*** w tym samym czasie w domu Violi***

German

Musze się zdobyć na odwagę i wreszcie powiedzieć Angi co czuje . Była w kuchni siedziała a krześle i coś czytała ,powiedziałem jej co do niej czuje i pocałowałem.

Angi

Byłam zszokowana tym co mi właśnie oznajmił German , podobał mi się , ale ja myślałam że on do mnie nic nie czuje.




Przepraszam że krótkie ale dzisiaj nie dam rady więcej napisać .
Pozdrawiam i całuje do jutra, jutro następny!

3 komentarze:

  1. Czekam!` Tylko jedna mała uwaga piszesz same opisy nie piszesz wogóle dialogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za cenna uwagę ciasteczko ,myślę że muszę być ci wdzięczna, bo to od ciebie dostaje rady i staram się poprawić, pisz jeszcze jak masz jakieś pomysły lub uwagi

    OdpowiedzUsuń