wtorek, 23 kwietnia 2013

rozdział 6



 Rozdział 6



Violetta

Postanowiłam że poczekam aż Maxi sam powie Cami lepiej żeby zrobił to szybko bo im dłużej zwleka tym bardziej ją rani .Byłam w drodze gdy wpadłam na Leona ,był cały uśmiechnięty.
-Dlaczego jesteś cały w skowronkach ?
-Bo byłem zapytać twojego tatę czy możesz jechać do Paryża
-I co ci powiedział ?
-Długo mi zajęło przekonanie go ale wreszcie się zgodził.
Cieszyłam się ,ale ta cała sprawa z Cami nie dawała mi spokoju postanowiłam na razie się nie wtrącać .Poszliśmy z Leonem do Resto na koktajl.

           *** w tym samym czasie w studio 21***

Ludmiła

Jak ja nienawidzę Violetty , Tomi jest w niej dalej zakochany pomimo tego że ona jest z Leonem.

Tomas

Nienawidzę Leona mógł być dalej z Ludmiłą wtedy jestem pewien że byłbym z Violettą. Musze o niej zapomnieć.

        *** w resto barze***

Leon

Poszedłem z Violą do Rest baru spotkaliśmy tam resztę paczki zapytaliśmy czy pytali już rodziców , okazało się że wszyscy  mogą jechać .

Violetta

Ciekawe czy Ludmiła pojedzie od Fran wiem już że Nata ,Andres i Tomas jadą.

Braco

Fajnie , spędzę dwa miesiące z Violą szkoda ze ona nie wie że mi się podoba . Musze kiedyś zdobyć się na odwagę i jej to powiedzieć.

Cami 

Maxi wysłał mi sms czy możemy się spotkać o 15.30 w parku .Odpisałam mu że nie ma problemu , będę .
Byłam ciekawa co jest takie ważne . Gdy przyszłam do parku on już tam był .Powiedział mi wszystko, wygarnęłam mu jak może być taką świnią .
-Ale Cami ja cię kocham nie odchodź !Przepraszam wybacz mi do Naty nic nie czuje !
-Sama nie wiem Maxi muszę to przemyśleć .

Hej wam wszystkim , mam nadzieję że się podoba jak tak to pisać w komentarzach a jak nie to też możecie wyrazić swoją opinie zrozumiem .KOCHAM WAS!!!!!!!!!!!! i piszcie co wolicie <naxi > czy <caxi>?????

2 komentarze:

  1. Świetne tylko jedna mała jwaga patrz na błędy stosój znaki interpunkcyjne będzie się lepiej cztało. MA BYĆ CAXI!

    OdpowiedzUsuń