sobota, 20 kwietnia 2013

rozdział2

Gdy Olga już opatrzyła Leona i wysłała go do domu żeby odpoczął tata wezwał mnie na rozmowe.
-Dlaczego Leon uderzył Tomasa-spytał
-Bo Tomas nie chciał się ode mnie odczepić -odpowiedziałam
Gdy wyszłam z gabinetu taty zadzwoniłam do Fran i Cami żeby do mnie wpadły bo musiałam się ich poradzić.Gdy już przyszły opowiedziałam im co się stało ,były zszokowane tak samo jak ja widząc to.
-Nie wiem co zrobić z Tomasem -powiedziałam-Leon go nienawidzi a ja kocham Leona ,ale musze przyznać widząc pobitego Toma zrobiło mi się go żal.
-Violu, uważasz Tomasa za przyjaciela ,a wiadomo ze jak coś dzieje się złego osobie bliskiej zawsze jest ci jej żal-powiedziały jednocześnie
Nie byłam tego do końca pewna ale cóż nic na to nie poradzę kocham Leo a Tomi jest tylko przyjacielem .


następnego dnia w Studio 21
Jak zwykle drogę do studia pokonałam z Leonem, gdy nagle dostałam sms-a umieszczone było w nim zdjęcie Leona całującego Ludmiłę i było podpisane że było robione tydzień temu.
-Jak mogłeś?!-krzyknęłam i pobiegłam płacząc do studia miałam nadzieje że po drodze wpadnę na Fran lub Cami i się im wyżalę . Czułam się okropnie , jak on mógł mi to zrobić przecież mówił że mnie kocha!
Zaraz przed wejściem do studio spotkałam Fran pokazałam jej zdjęcie i powiedziałam że nie wieże że on mnie tak potraktował.Gdy doszłyśmy do szafek podbiegł do nas Leon.
-Violetta co się stało -zapytał
-Jak mogłeś całować się z Ludmiłą gdy byłaś z Violą , ona teraz przez ciebie cierpi popatrz na nią jest cała zapłakana!-krzyczała Fran i wskazała mnie
Nie wytrzymałam się i uciekłam od nich pobiegłam do damskiej toalety-to jedyne miejsce gdzie nie spotkam Leona.Niestety myliłam się po chwil wszedł tam i zaczął się tłumaczyć że to ona go pocałowała i że on chwile pużniej ja odepchnoł ale tego nie ma na zdjęciu i ze ktoś chce nas rozdzielić.
-Sama nie wiem Leon-powiedziałam smutno
-Dobrze , ale wiedz że nie pozwolę ci odejść KOCHAM CIĘ!!rozumiesz? nigdy bum ci tego nie zrobił liczysz się tylko ty - powiedział
Uwierzyłam mu.Poszliśmy razem na lekcje z Georgio.
-Dzisiaj dobiorę was w pary i będziecie musieli do muzyki romantycznej stworzyć trzy minutowy układ taneczny- ogłosił nauczyciel - A więc tat Leon będzie z Ludmiłą, Braco z Violettą ,Maxi będzie z Camilą ,Francesca będzie z Tomasem, a Nata będzie z Andresem
Było mi smutno że Leo jest z Ludmiłą ale postanowiłam tego nie okazywać.
Mam nadzieje że się podoba . pamiętajcie każdego który czyta mojego bloga nawet jeśli mu się nie podoba co pisze Kocham was <3 <3 <3


2 komentarze: