niedziela, 21 kwietnia 2013

rozdział3

Hej, dzisiaj zacznę  pisać z punktu widzenia postaci proszę o wyrozumiałość!

                                                   ROZDZIAŁ TRZECI
      Leon
 Nie mogę się doczekać aż spotkam Violettę , dam jej całusa na przywitanie i zobaczę ten  śliczny uśmiech na  jej twarzy.Postanowiłem nadłożyć drogi i pójść po koktajle dla nas . W Resto barze spotkałem Ludmiłę. Podeszła do mnie i i spytała czy wiem że wczoraj Tomas jej powiedział że całował się z Violą. Na pewno kłamie ostatnimi czasy ona i Tomas robią wszystko żebym się rozstał z Violettą.Chociaż nie zawadzi o to spytać Violę.Dobra idę do niej i spytam ją o to.
                                 *** 10 minut później przed domem Violetty***
   Violetta
Nie wierzę jak Leon może mi tak bardzo nie ufać, powiedziałam mu że związek powinien opierać się na zaufaniu do drugiej osoby .
-Jak możesz mi nie ufać,wiesz co idę sama do szkoły daj mi spokój!-powiedziałam zdenerwowana.
On nawet nie próbował na to zareagować ,obrócił się na pięcie i odszedł.
                            *** w tym samym czasie w studio 21***
   Tomas
Nie ja tak nie mogę muszę powiedzieć Fran co do niej czuje.Stała przed swoją szafką. Już byłem pięć metrów od niej gdy do szkoły wbiegł Leon i się na mnie rzucił.
-Przez Ludmiłę i ciebie i przez te wasze głupie gierki Violetta jest na mnie zła.
-EJ, przestańcie !- krzyczała Francesca równocześnie ściągając Leo ze mnie
  Violetta
Właśnie szłam do swojej szafki płacząc gdy zobaczyłam to wydarzenie ,gdy zobaczył mnie Leon od razu do mnie podszedł i zaczął przepraszać teraz byłam na niego jeszcze bardziej wściekła lecz po jego pięknych przeprosinach postanowiłam dać mu jeszcze jedną szanse .






PRZEPRASZAM ŻE KRÓTKIE może jeszcze coś dopisze mam nadzieje że ktoś to czyta


2 komentarze: